.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل نیکو شانگهای

هتل نیکو یکی از هتل های 5 ستاره چین است و در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا 382 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. سرویس نگهداری از کودکان یکی از خدماتی است که هتل برای میهمانان تور چین در نظر دارد. در هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد که میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از آن های استفاده نمایند.

هتل نیکو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به صرافی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه، استخر، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، کرایه اتومبیل، آسانسور، بار، تهویه، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل لوتل شانگهای

هتل لوتل یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین در مجموع از 153 اتاق تشکیل شده است. هتل لوتل شانگهای چین برای میهمانان عزیز خود امکانات ویژه را در نظر گفته که از جمله آن ها می توان به فروشگاه های متعدد، ترانسفر فرودگاه با درخواست مسافران تور چین، سالن کنفرانس و صرافی اشاره نمود.

هتل لوتل شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، بار، باغ، تهویه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، فکس و کپی ویژه میهمانانتور چین و ... می باشد.


هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک یکی از از هتل های 5 ستاره چین می باشد. این هتل در شهر شانگهای واقع شده و دارای 362 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز، صرافی و فرودشگاه های متنوع برای دسترسی میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

از دیگر امکانات و خدمات هتل برای میهمانان تور چین می توان از گاوصندوق، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم  ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های شانگهای چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

هتل سوترن کلاب گوانجو

هتل سوترن کلاب یکی از هتل های 5 چین می باشد. این هتل در شهر گوانجو احداث شده است. هتل سوترن کلاب مجموعا از 72 اتاق برای پذیرایی از میهمانان برخوردار است. از امکانات ویژه ای که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است می توان از فروشگاه های متعدد، صرافی، سالن کنفرانس، خدمات زیبایی نام برد.

هتل سوترن کلاب گوانجو

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به تنیس، پرتاب دارت، دوچرخه سواری، پینگ پنگ، پذیرش 24 ساعته، تهویه، گرمایش، باغ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و کنفرانس، فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، استخر، کاریوکی، رستوران ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل زلانگ گوانجو

هتل زلانگ یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد و در شهر گوانجو قرار گرفته است. این هتل به محل هایی از جمله بازار کامپیوتر و مجموعه ورزشی نزدیک می باشد. همچنین در فاصله 6 دقیقه ای از آن ایستگاه راه آهن و در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی این شهر واقع شده است. از همه مهمتر فاصله نمایشگاه پاژو با این هتل 10 دقیقه می باشد و میهمانان تور چین می توانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند.

هتل زلانگ گوانجو

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، پذیرش 24 ساعته، تهویه، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور چین اشاره نمود.


هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

هتل ماریوت وست پکن

هتل ماریوت وست یکی از 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. هتل مجموعا دارای 169 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های مختلفی برای دسترسی میهمانان درنظر گرفته شده است. میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایند. سالن کنفرانس و سرویس نگهداری از کودکان از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین می باشد.

هتل ماریوت وست پکن

از دیگر امکانات هتل ماریوت وست برای میهمانان تور چین می توان به استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل نووتل سانیان پکن

هتل نووتل سانیان یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 305 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان سالن کنفرانس مجهز و صرافی می باشد. میهمانان تور چین می توانند در کوتاهترین فاصله  با این امکانات دسترسی داشته باشند.

هتل نووتل سانیان پکن

از امکانات دیگر هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن ورزشی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات ماساژ، سونا، استخر، حمام ترکی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل تیانان رگا پکن

هتل تیانان رگا یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل با داشتن 131 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان عزیز در دسترس بودن سالن کنفرانس مجهز و همچنین فضای سبز برای استراحت آنان می باشد.

هتل تیانان رگا پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، آسانسور، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بالکن، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داریف لباسشویی، اتوکشی، خشکشویی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

 

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع از 704 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. هتل دارای یک باغ زیبا می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به زمین تنیس، سالن کنفرانس و خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

همچنین از دیگر امانات هتل: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی، خدمات خانه داری ویژه میهمانان تور چین، سالن بدنسازی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، کرایه اتومبیل، امکانات ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.

 

هتل شانگری لا گوانجو


هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو تور چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.


هتل کارات گوانجو

هتل کارات یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع دارای 302 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل برای مسافران یک اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. همچنین یک صرافی نیز در این هتل در دسترس می باشد.

هتل کارات گوانجو

از امکانات دیگر هتل برای مسافران تور چین می توان از خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، بار، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای

هتل جو ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره تور چین است و در شهر شانگهای قرار گرفته است. در این هتل چندین استخر سرپوشیده و روباز و همچنین 6 رستوران برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. میدان ملت در شهر شانگهای در فاصله 500 متری از این هتل واقع شده است. همچنین مراکز خرید این شهر در چند قدمی این هتل قرار دارد. از امکانات ویژه این هتل می توان به کتابخانه و سالن بدنسازی و اینترنت ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از: خدمات ماساژ، سونا، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، اتوکشی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... نام برد. 

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای


هتل ژانگ زیانگ شانگهای

هتل شانگ زیانگ شانگهای

هتل ژانگ زیانگ یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است و در در شهر شانگهای قرار دارد. در فاصله 13 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی پودانگ قرار گرفته است. همچنین ایستگاه راه آهن زیانگ 2 کیلومتر وجود دارد که میهمانان تور تور چین به راحتی می توانند به این ایستگاه دسترسی داشته باشند.

هتل شانگ زیانگ شانگهای

باشگاه بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، پذیرش 24 ساعته، بار، گاوصندوق، حدمات ماساژ، خودپرداز، فکس و کپی، آرایشگاه، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت و... تعدادی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور چین درنظر گرفته است.


هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

هتل 5 ستاره میلینیوم هانگ کیاو تور چین در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 369 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل میلینیوم هانگ کیاو چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از جمله این امکانات می توان به فروشگاه های متعدد، صرافی برای دسترسی راحت تر مسافران، زمین تنیس، مینی گلف، سولاریوم، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

همچنین از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، آسانشور، انبار بار و چمدان، گرمایش، تهویه، بار، گاوصندوق، صرافی، فکس و کپی و... نام برد که میهمانان تور چین می توانند به راحتی از این امکانات استفاده نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه قطار درون شهری قرار گرفته که میهمانان تور چین می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان دسترسی داشته باشند.در این هتل 4 رستوران برای استفاده میهمانان تور چین وجود دارد. همچنین در هتل سالن استراحت پیانو برای علاقمندان وجود دارد.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

از امکاناتی که در هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین، استخر سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و... اشاره داشت.


هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور چینو... دارد. 

هتل هیلتون بیجینگ پکن


 

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل می توان به: آسانسور ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

 

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

این رستوران در تور چین از بهترین رستوران های شهر پکن و جزو ۵ رستوران برتر این شهر هستش، که تقریبا تمام گردشگرایی که به این شهر سفر کردن و از غذاهای این رستوران تست کردن رضایت کامل دارن و اون رو به بقیه مسافران تور چین هم پیشنهاد می دن. BSK بهترین مواد غذایی رو استفاده می کنه و اونا رو خیلی عالی طبخ می کنه. طعم غذاهاش خیلی خوبه. کارکنانش خیلی خوب سرویس دهی می کنن و جالب اینجاست که منوی رستوران هم هر روز تغییر می کنه. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 آشپزخانه کنجد سیاه چین

 آشپزخانه کنجد سیاه چین


رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو در تور چین یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و مسافران تور چین و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی ویژه مسافران تور چین عرضه می گردد.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو
مطالب مرتبط:تورهای چین 

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های ارزان چین, رستوران های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

مرکز خرید رین بو شنزن چین

مرکز خرید رین بو شنزن چین

مرکز خرید رین بو شنزن تور چین دارای شعب متعددی در شهر شنزن می باشد ، که اغلب اوقات مورد توجه افراد محلی قرار می گیرد . کیفیت خوب و سرویس دهی خوب به این معنی است که این مرکز خرید بهترین انتخاب برای بر آوردن نیازهای مسافران تور چین می تواند باشد.
مرکز خرید رین بو شنزن خرید از سمت مصرف کننده ها بسیار توصیه می شود. تعدادی از مشهورترین برند های جهان در این مجموعه در تور چین خرید یافت می شوند و به خاطر اینکه محصولات مهم و ضروری را ارائه می کند و محیط راحتی دارد توصیه می شود. البته قیمت محصولات در این مرکز کمی بالاتر است. مسافران تور چین میتوانند در این مرکز خرید برترین محصولات با بهترین کیفیت را خریداری نمایند.

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن


مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای مسافران تور چین ، مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن است که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . کالاهای ارائه شده برای مسافران تور چین در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . ویژه مسافران تور چین را شامل می شود . کسانی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد . که میهمانان تور چین می توانند از آن دیدن نمایند.

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا


بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو در تور چین که به بازار مروارید نیز معروف است در خیابان هونگ چیائو و در نزدیکی معبد آسمانی واقع شده و یکی از مراکز خرید پکن چین است. بازار هونگ چیائو از 5 طبقه تشکیل یافته است. طبقه اول این بازار طیف وسیعی ار محصولات الکترونیکی و الکتریکی و لوازم منزل ویژه مسافرانتور چین را در بر گرفته است.طبقه سوم آن نیز صنایع دستی مختلف چین و مرواریدهای اصل و قیمتی که به طرزی بسیار ظریف و زیبا به شکل زینت آلات ارائه میگردند در طبقات زیر همکف و طبقه پنجم و مرواریدهای بدلی در طبقه چهارم برای مسافران تور چین به نمایش در آمده است.در طبقات دیگر شما با دنیائی از مد رنگها و طرحها در پوشاک، کفش، کیف، بادبزن، زینت آلات و وسایل کادوئی کوچک مواجه میگردید. این بازار یکی از بهترین مراکز خرید چین برای مسافران تور چین به شمار میرود.

بازار هونگ چیائو پکن

بازار هونگ چیائو پکن

مطالب مرتبط:
تورهای چین 

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین, بازارهای چین , مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

معبد و آرامگاه کنفسیوس چین

معبد و آرامگاه کنفسیوس چین

این معبد در چوفو ، بزرگترین و قدیمی ترین معبد کونفسیوس در دنیا در تور چین محسوب می شود. قدمت این معبد به لحاظ تاریخی به سلسله زئو بازمی گردد. معماری این بنا واقعا اعجاب آور است.معبد کنفوسیوس در تور چین، اقامتگاه کنفوسیوس و جنگل سنگی کنفوسیوس در شهر " چی فو " استان شاندونگ در شرق چین،زادگاه کنفوسیوس قرار دارد.

در تور چین در این مکان 5 هزار لوح سنگی و لوح ارامگاه از سلسله خان (206 قبل از میلاد – 220 میلادی ) مشاهده می شود. جنگل سنگی برای تحقیق توسعه سیاسی اقتصادی و فرهنگی سلسله های چین و تغییرات مراسم تشییع جنازه نقش بی بدیلی ایفا می کند .مسافران تور چین میتوانند از معبد و آرامگاه زیبا دیدن نمایند.

معبد کنفوسیوس

معبد و آرامگاه کنفسیوس


مقبره شاه نانیو چین

مقبره شاه نانیو چین

یکی از مقاصدی که اکثر ماجراجویان تور چین تاکنون درباره آن نشنیدند،شهر جنوبی «گوانگژو» است. در حفاری های یک هتل محلی، مقبره یکی از اپراتوران باستانی جنوب چین، به همراه گنج هایش در 3 اتاق بسیار کوچک کشف شد. در تور چین امروزه بر فراز این مقبره، موزه ای بنا شده که آثار آن رشک هر فرعونی را برانگیخته خواهد کرد. این یک موزه کوچک است و می توانید در عرض یک ساعت همه قسمت های آن را تماشا کنید. مسافران تور چین میتوانند از این مقبره زیبا دیدن نمایند.

مقبره شاه نانیو

مقبره شاه نانیو چین
مطالب مرتبط:تورهای چین 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

خیابان نانجینگ چین

 

در تور چین عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.نانجینگ رود ازدیرباز ازجمله مراکز درجه یک خرید در چین و شانگهای بوده است که دارای مجموعه گسترده و متنوعی ازمغازه ها وفروشگاه هاست . این خیابان درواقع بهترین ومعروفترین خیابان درکشور چین است.در تور چین فروردین 94  این خیابان که از اوایل قرن بیستم شکل گرفته است انواع و اقسام مغازه های مختلف را درخود جای داده است. که برخی دارای عمری چندصدساله وبرخی مدرن ونوهستند که با وجود داشتن رقیبان سرسخت هرروز پررونق تروموفق ترند.در تور چین 94 از بازدید این مکان لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

خیابان نانجینگ

بازار ابر نهم

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: خیابان نانجینگ چین , دیدنی های چین , مکانهای دیدنی چین , جاذبه های گردشگری چین ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 18 اسفند 1393
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی